Post by torriorireamo on Feb 19, 2022 18:51:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jungle Marble Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jungle Marble Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Jungle Marble Blast 2022 version ▞▞▞
Spelet är så intressant men spelet är så intressant men för långsamt
Mycket frustrerande sedan uppdateringen. Slänger mig ständigt ur spelet efter annonserna som förlorar ett liv.
Gillar verkligen inte den nya grafiken. Funderar på att avinstallera den. Förstörde ett bra spel. Väldigt svårt att fokusera nu.
det är coolt men jag gillar inte annonserna mellan varje spel.
Zuma är det inte. Dåligt utförande. Dåligt sikte, för mycket på gång och tidsinställda nivåer som du inte kan slå eftersom bollarna inte kommer ut tillräckligt snabbt.
Älskar spel, väldigt beroendeframkallande men gillar inte det faktum att du har annonser efter varje avslutat spel, önskar att du kunde fortsätta att gå till nästa spel utan annonser hela tiden. köpte några mynt, inga fler tillägg!
GLITCH: Sedan den senaste uppdateringen, om du rensar alla vanliga bollar innan du rensar de sista specialbollarna, är den enda ammunitionen du får alltid en annan färg än specialkulorna, vilket gör att du inte kan klara nivån. Uppdatering: efter varje "uppdatering" får du bara fler annonser. Nu, efter ungefär var fjärde annons jag tvingas titta på, kommer spelet aldrig tillbaka och startar om sig självt. Jag är klar med det här. Avinstallerar.
För mycket störningar istället för att bara låta personen spela
Jungle Marble Blast Jocuri obișnuite yxaq
Har njutit av detta ett tag men hittar nu för många nästan omöjliga "svåra" nivåer som förstör detta. Nu i augusti 2020 innebär den senaste uppdateringen ofta att trots att jag inte har spelat på runt 20 timmar så börjar jag bara med 1 liv 😣 kommer snart att sluta spela eftersom det inte längre är särskilt roligt
Nivåerna blir svåra. Borde ha ett alternativ att hoppa över efter så försök. För att tröttna på att försöka klara planen på samma nivå, gå avinstallera
Älskar utmaningen, men du ger knappt några mynt utan att köpa dem. Det tar en evighet att få 1000 poäng.
Grymt spel. Stängs den av av sig själv? Men en utmaning och mycket roligt!!! Avfyrningsresponsen är lite långsam och uppstarten är också långsam, men det är verkligen roligt.
Power ups kostar för mycket. Om det skulle vara lägre skulle fler köpa som på candy crush. Och att ta bort annonser kostar för mycket. Jag spelar för att hålla mig skarp och jag skulle genom power ups men kosta för mycket pengar eller stjärnor.
Trevligt spel, men för många påtvingade annonser förstör kontinuiteten i spelet.
Jag är säker på att spelet är roligt men matcherna varar bara 10 eller 15 sekunder och varje match har fler instruktioner och tips, vilket är bra om det är ett svårt spel, men det är det inte... jösses jag vill bara spela ett spel längre än några sekunder som inte ens mer hämmas av extra grejer som inte behövs. Det är ett enkelt spel, men de gjorde allt för att göra det komplicerat.
Bra grafik men att pressa folk på pengar så att du inte behöver ta itu med annonser är fel. Gör att spelet inte är värt det längre.
Dessa färger som följde med den nya uppdateringen är sjuka, de är inte attraktiva alls. Du bör överväga att byta tillbaka dem
Jungle Marble Blast Fritidsspill voft
Så när du spelar ett spel som kan spelas offline - För att bli av med de ständiga annonserna stäng bara av ditt WiFi medan du spelar det.....Inga fler annonser - tills du slår på WiFi eller data igen 👍👍👍
Sedan grafikförändringen kan jag inte längre få gratis hjälp genom att titta på videor. Videor spelas inte upp. Jag kommer att avinstallera.
Annonserna blev irriterande
Jag kom till nivå 2230. Det var så mycket jag älskade att spela det här spelet. Nu går det så långsamt att jag inte ens kan avsluta en nivå utan att bli frustrerad över det. Mycket tråkigt.
Detta är ett fantastiskt spel som förstörs av reklam i slutet av varje nivå. Upprepad reklam bortskämd t så jag avinstallerar den. Vad synd att reklam är viktigare än spelet.😬😬😬
kul men för många annonser. Efter flera nivåer, omöjligt att klara en svår nivå. synd, för annars ett avkopplande roligt spel.
Snabbt spel som också är smidigt. Många alternativ och svårighetsgrader är fantastiska.
Sky Champ: Space Shooter ઍક્શન vbpb
Kul, men bättre om det är gratis. Rolig tidsfördriv. Skulle vara bättre om de erbjöd det gratis.
Älskade det ... sedan ändrades det oändliga spelet till 6 liv och en irriterande väntetid som andra spel. Ta tillbaka originalet
Det är ett intressant spel, jag älskar att spela det bara som den svåra utmaningen, men jag brukade det, jag möter utmaningen och erövrar
bra spel men annonserna fungerar inte eller fryser och du förlorar saker på grund av det.
Jag älskar hur det ser fantastiskt ut och jag älskar spelet, det är svårt men det är intressant och jag kommer att älska att spela om och om igen.
Jag köpte VIP för 7,99 bara för att veta att det bara var för 7 dagar! Skojar du? Det borde ha varit ett engångsköp! Det här får mig att vilja sluta spela!
Jag märkte när jag nådde nivå 25 att annonserna blev fler och fler. Efter varje nivå. Alla extramaterial i spelet pressades på mig lika irriterande som annonserna. Avinstallera.
beroendeframkallande och ett bra spel. kraschar hela tiden efter slutannonser och boosterpresentannonser.
Fungerar på Note 10 plus. Och tidigare på Note 8. Enda klagomålet, under de senaste dagarna är jag extremt besviken på annonserna riktade till en publik över 18 år. Olämplig!
Jag gillar det väldigt mycket, intressant i bästa fall. Håller din uppmärksamhet.
Spelet är fullt med reklam. Annars ett vardagsspel. Inget bra. Bra att få fördriva lite tid.
det är ett roligt spel men vem vill sitta igenom 30 sekunders annonser efter varje omgång? synd, jag gillade den verkligen men jag tar bort den.
Jag har spelat det här spelet i cirka 2 år och nu har annonserna blivit längre och spelet har stängts av. Jag njöt verkligen av det innan.
Spelet är så intressant men ibland alldeles för svårt att vinna.
Jungle Marble Blast Dažādas spēles ncl
På vissa svåra nivåer....så fort jag är väldigt nära att slutföra nivån... fryser skärmen eller hänger sig.....
Spelet har blivit omöjligt att vinna utan att köpa medhjälpare. Jag spelade upp till nivå 500 på mitt tidigare konto och bestämde mig för att börja om på min nya telefon och jag kan inte klara nivå 131 utan att köpa saker. Varför? Hastigheten är för hög och kurvan är omöjlig att skjuta igenom. Jag antar att jag måste ta bort den.
Det var roligt och avkopplande fram till nivå 60. Jag kunde inte slå chefen. Jag avinstallerade och installerade om några dagar senare eftersom jag gillar det men när nivå 60 kommer kan jag inte klara så jag installerar igen
En 30 sekunder lång annons EFTER VARJE ENDA NIVÅ! Tar 10 sekunder för en nivå, 30 sekunder för en annons.
Fantastiska färger och spel.
Älskar spelet men ganska frustrerande över att det fryser precis när du är på väg att vinna en nivå!
Det måste finnas fler chanser att få power ups..